Friday, December 24, 2010

jom g kenduri kahwin.......

ari ni mak aku ajak aku g kenduri kahwin kt kg aku.......jiran selang 2 buah umah dr umah aku..anak cikgu,bt pengantin 4.....pergggg sesak jln kt seri makmur dibuatnye....

pastu aku g umah sedara aku kt anjung batu...pn sesak jln raye...naik seriau aku lalu kt jln raya tu....ade RELA pn sesak gak....

lps balik umah je adik aku ajak g kedai...katenye nk beli telur nk bt kek batik...mak aku membebel "td g umah org kahwin xnak g kedai sekali"....hehehe aku just gelak je sbb adik aku ajak g kedai naik moto,dia mls nak naik kete sbb tension jln sesak...( yele mmg le tension sbb dia yg drive kereta)....

nasib baik aku x makeup langsung...aku just tampal bedak je....sbb pns sgt...xleh tahan






suami aku pn skarang x bg aku makeup sgt sbb dia suke tgk aku bile aku simple jek....so skrg ni pn aku x brape bernafsu nk makeup sgt mcm dulu2.....less but more n simple but nice.....ari ni aku g kenduri kahwin pn aku just pakai gloss je....eyeliner ke eyeshadow ke blusher ke semua aku xpakai.....aku pakai bedak je......adik aku siap tanye.." kak chik ko x makeup ke?".....aku ckp "malasssssss"...............

No comments:

Post a Comment