Friday, December 24, 2010

selamat ulang tahun perkahwinan yg ke-4

tanggal 22-12-2010 ari tu genap le perkahwinan aku yg ke 4 thn...........uuuiii kejap je dh 4 thn hehehe....so ari tu lum sampai lg tarikhnye adik aku dh hadiahkn kek secret recepi...thanks....bile lg nk makan belanje adik aku nih...(gaji staff nurse kan dh 3k bile lg nk lenjan duit dia hehehe)...

so aku nyambut kt port kitorang.....tiap2 thn kitorang sambut kt situ ( rakan2 terdekat tau le katne)...kali ni lain sikit,kitorang sambut ngan new baby(anak aku no2)...best giler...biase ber3 kali ni ber4...so nak tau ape gift aku kt suami aku? hehehe bt mase ni dirahsiakan.....nampaknye suami aku gembira...xde ape yg lebih istimewa daripada hadiah yg aku beri tu hehehe

n harapan aku semoga hidup kami diberkati oleh Allah SWT....n aku rase amat bertuah dapat suami mcm suami aku ni...selain syg aku dia juga amat menyayangi anak2nye...dan byk membantu aku dlm segale hal.....

>sejak akhir2 ni aku selalu sgt x sihat...........hehehehe

No comments:

Post a Comment